.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جریان انحرافی به دنبال تضعیف مجلس است

حجت‌الاسلام مهدی طائب امروز در حاشیه همایش طرح هادیان بصیر که از سوی بسیج فرهنگیان استان مازندران برگزار شد در گفت‌وگو با فارس در ساری با بیان اینکه مجلس نهم به دلیل داشتن تریبون می‌تواند نقش موثری در تبیین بیداری اسلامی داشته باشد، بیان داشت: قوانینی که ورود ما را به جهان سیاسی بسته است می‌تواند با بررسی قوانین موانع را باز و نطق‌های پیش از دستور نمایندگان و رئیس مجلس در بحث بیداری اسلامی راهگشا باشد.

* انتخابات مجلس نهم پرشور خواهد بود
وی بیان داشت: انتخابات مجلس نهم پرشور خواهد بود و مردم انگیزه بیشتری دارند تا افرادی بهتر از نمایندگان فعلی برای مجلس انتخاب کنند.
طائب با اشاره به اینکه اگر بی‌اعتمادی از سوی دولت برای مردم حاصل شد با بصیرت حل‌شدنی است، تصریح کرد: مردم جامعه به دنبال شاخص‌هایی هستند که در مجلس و دولت موجود از سوی برخی از نمایندگان به طور کامل ندیدند، ولی این انقلاب آدم تربیت کرده و افرادی هستند که دارای شاخص‌های مثبت و خوبی باشند و قطعا افراد بهتری به مجلس راه می‌یابند.

* جریان انحرافی به دنبال این است که مجلس خوبی تشکیل نشود
این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: جریان انحرافی به دنبال این نیست که مجلس شکل‌ گیرد، بلکه به دنبال تضعیف مجلس شورای اسلامی است.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه رهبری حمایتی که از رئیس جمهور و دولت کرده در جهت خط مستقیم انقلاب بوده، تصریح کرد: همین دولت انتخابات خوبی را برای مجلس نهم برگزار می‌کند.
وی متذکر شد: رئیس جمهور وجود لیدر جریان انحرافی را مخالفت از مقام معظم رهبری نمی‌داند، او فکر می‌کند دیگران اشتباه می‌کنند، احمدی‌نژاد فکر می‌کند این فرد پیرو رهبری است.
وی خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد در این فکر است که رهبری در برخی از امور تقیه روا می‌دارند، این نظر رئیس جمهور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.